Var ett tag sedan jag skrev här men har äntligen hittat motivationen igen.
Har varit på hundinstruktörs utbildning 3 dagar i rad nu via Hundens hus.
Det är en sån underbar stämning, trevliga människor & bra lärare.
Mycket hundträning & diskussioner.
Trivs toppen & ångrar mig inte en enda sekund att jag utbildar mig där :)

Idag var jag på hundträff på Gärdet.
Var inte så många hundar som det brukar vara men i -15 grader så förstår man det.
Har även ändrat min vattenstämpel då  de förekommer stölder av mina bilder på olika sidor.
Så ni  får helt enkelt stå ut med  vattenstämpeln.

Var & köpte ny mat av torrfodret till hundarna sen ska jag köpa färskis snart också.
Tyson körde wp & drog  hundmaten men på tok för lätt! 
Han gick som om det inte vägde något alls.
Han hittade även en stoooor boll & han blev helt överlycklig ♥

Alfie han har haltat idag  på tok för kallt :( 

Må gott MVH Felicia & de högt älskade ♥

Elin
1/24/2013 07:57:31 am

Fina bilden :D
har en sån boll nere i källaren som ja funderar att ta upp till olle ^^

synd de där med bild stölder :/

Reply
felicia
1/28/2013 06:16:30 am

Oh ja då blir nog Olle glad :D

ja skit tråkigt :/

Reply
1/26/2013 01:21:05 am

Jag som inte är så bra på foto och sånt måste bara fråga: hur sätter du dit vattenstämpeln? Sätter du på den i ett annat program eller finns det någonstans på weebly :)

Reply
felicia
1/28/2013 06:17:11 am

Jag använder photoshop cs6 :) jätte praktiskt

Reply



Leave a Reply.