Ice din olydiga lilla unge! 
Idag var Ice mega uttråkad så vad hade han gjort då?!  Jodå tuggat sönder sisådär 10  packet med 50 st/ packet med hundbajs påsar som låg över hela golvet! Då var inte jag glad på honom! 
Och vet ni vad som jag blir mest irriterad över?
Att Ice inte tar åt sig alls utan bara kollar på mig. Vadå?  Jag fattar ingenting? har jag gjort något?

Det här såna här dagar man får minnas de bra dagar!
Dock blev inte dagen bättre då en dominant liten herre på jobbet kissade på min fot! Och inte nog med det? 
Jodå mina skor läckte även in vatten och vi hade massor av slaks utomhus då det hade snöat i natt.

Sedan började jag få ont i den andar armen också. Så nu har jag ont i båda armarna och fortfarande hosta och och lite feber nu på kvällen.
Tur då att man har värdens bästa pojkvän som lagade fisksoppa till en ♥

Må gott MVH Felicia och de fyrbenta!

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=K3kEzyAYVGI&feature=endscreen&NR=1



Leave a Reply.