Idag träffade jag Johanna kl 13:00 med alla 3 hundar!  
Vi bestämde oss för att ha en sista fotodag innan Johanna skulle åka tillbaka mot Sundsvall.  Var jätte roligt att fotografera mitt bland allt vimsel alla barn som sprang och ställde sig och kollade på när vi fotade. 
Jätte roligt att snacka och försöka få alla 3 hundar på 1 foto! XD
Med andra ord nöjd med fotograferingen. 
Kommer dock sakna Johanna & Indra när de försvinner hemåt!

Kl:17:00  Jobba som personlig Assistent.

1:00 Ta sig hem mitt i natten!  Jadu att att sig hemåt är alltid ett äventyr fullt med massa fulla människor, raketer på tunnelbanan med andra ord man vet aldrig vad man kan stöta på! Som tur är så har jag Alfons som åker med mig och är hur cool som helst.

Nu ska jag sova så sov gott underbara ni
Kram //Felicia och de fyrbenta vännerna
11/5/2012 12:39:24 am

MEN ÅH SÅ UNDERBARA BILDER, speciellt den på dom tillsammans, ♥

Reply



Leave a Reply.