Min kompis Therese Hybner som fotograferat den här bilden igår på Alfons

Jätte kul att få respons när man skriver här så tänker fortsätta :) 
Idag har jag tränat en aussie valp Fidel, som jag har valpkurs med & hennes ägare. 
Eftersom jag håller på att utbilda mig till hundinstruktör , så ingår det att vi ska öva att hålla valpkurs i 5 timmar som vi sedan kommer redovisa för klassen.  

Det gick väldigt bra idag, han vart glad att se mig & höll bra fokus på mig trots störning runt omkring förbipasserande människor med barnvagn, cyklar m.m  

Efteråt åkte jag hem åt mat & gick sedan ut på en runda med vår granne/kompis kicki & hennes lilla Papillon Tubbe. Ice & Tubbe sprang & busa på fotbollsplanen. Sedan gick vi en runda & bara snackade. 
Fotade inte idag men lägger ut lite tidigare bilder. 


4/9/2013 02:44:12 pm

Gud vilken vacker bild på Alfons! Hur fin som helst! Och att det redan finns blommor! Har inte sett en enda en ;)

Reply



Leave a Reply.