Dagen började med att Tyson och Ice busade utomhus och hade megaskoj!
Sedan hade jag egentid för Alfons jätte mysigt!  Vi körde jagaleken. Var för det mesta jag som jagade honom utomhus. Alla människor glodde på mig och kan förstå det måste sett väldigt roligt ut!
Matte springer och pratar med pipig röst med sin vovve :P

11:30 Träffade jag Elin och Mikksen (pumi)  i kungsträdgården där vi tränade freestyle. Eller Ice fick mest träna passivitet då han var uppe i varv.  Jätte kul att se Elin och Mikksen träna tillsammans super duktiga!
Sedan tog vi fikapaus på ett café där jag åt en smaskig semla och drack en chai late! tack Elin! 

Sedan träffade vi upp ett gäng från alldogs cancan gruppen. Där vi tränade freestyle där 1 och 1 gick upp och uppträde för publik. Det var jätte roligt fast var rätt nervös första gången!  Ice hade inte full fokus på mig var helt enkelt för mycket runt omkring idag. Kan säga att han gjorde överslagshandling istället och kliade sig ett x antal gånger! men vi hade kul och det är juh det viktigaste!  Alla dagar kan inte vara bra dagar!

DAGENS HEMSKA!
Ice råkade fastna i min sko idag under freestyle träningen och hamnade på sidan och låg sedan på gruset och rörde inte sig! Trodde först han hade brutit ett ben men som tur var så var han okei!  Tror nog mest han blev chockad men usch så rädd jag blev. Mitt hjärta slog en volt! 

 Onödig info!
När Ice är uttråkad då  kliar han sig, gäspar eller skakar på sig för att få uppmärksamhet. han är inte dum inte!

HEMMA:
Ja då var vi ute i 2 timme i skogen alla mina 3 vildingar sprang upp och ner för det lilla berget vi har. Och hade super skoj!  Och tro det eller ej men när jag kollade på Alfons så satt det 3 myggor i hans ansikte. De äckliga djuren har vaknat till liv! Usch!

DAGENS LÅT

Må gott MVH Felicia och de fyrfotade!




Leave a Reply.