Idag har jag varit så sjukt trött sov jätte dåligt!  När jag frågade om Alfie  ville följa med så ville han tydligen inte det, han ville hellre ligga oh mysa med husse i sängen.  Trött som jag var gick jag mot jobbet, regnade gjorde det också! -_-

TÄVLINGSLYDNADSKURSEN:
Jag hann precis hem och hämta Alfons sen åkte vi till kursen som hålls av underbara Frida Binette.
Alfons han var jätte taggad då han fick träna med  korv, nomnom nom tyckte han!
Vi tränade på
- Platsliggning, och det fungerade verkligen jätte bra han hade full fokus och lyssnade och fattade precis.
- Fritt följ Där var det jag som tyckte att det inte gick så bra men Alfons kötte sig galant och vi börjar få in rytmen hur det ska vara så jag är super nöjd.
- Kontakten
- Stanna under gång det fungerade toppen

Var jätte lyckt träningspass  och är så stolt över Alfons, att jobba med en bc är en mjuk lätt känsla underbar.
Sedan när vi väntade på bussen apporterade Alfie korv från marken. Min duktiga prins ♥

ICE: Var ute på kvällspromenad med mig,Kicki och hennes söta Papillion. Ice hade energi till MAX medan jag var totalt död.  Motsatsen till varandra just idag. Regnadew även men det brydde inte han sig om.
TYTY: Har varit med husse idag,legat i sängen och gosat och sedan busat en massa. han är exakt som en katt hatar att vara ute när det regnar, han vill bara mysa och mysa. ♥

Nu ska jag se

MÅ gott MVH Felicia
Och de fyrfotade vännerna



Leave a Reply.