Jobbet:  Har varit roligt! Var härlig stämning och Felicia var juh så klart där! Vi var i hundrastgården i över 1 timme, ice var även med alla dagishundar och lekte! :)  När vi var på väg tillbaka mot hunddagiset så är juh alla trötta och lugna förutom Ice som är en riktigt Pajas och alltid ska vara märkvärdig! Tur att han har fina Achilles att leka med och få ut sin energi med :P

Efter jobbet gick jag till hundrastgården med Tyson,Alfons och Ice på väg från jobbet. Släppte alla 3 där inne  och oj vad dom sprang höger,vänster fram och tillbaka. Vilken energi dom har!  Dom blir aldrig trötta! 
Men efter 1,5 timme bestämde jag mig för att gå hemåt.

Idag badade Tyson för första gången för i år vid fontänen han tyckte det var super skoj! Och plumsade i för att hämta bollen och sedan upp igen. Var så kul att se honom så glad och galen!  Han är verkligen grym! 
Gick förbi hundar,människor,barn hela tiden eftersom det var i centrum.
Han var som sagt lös hela tiden med fokus på mig. Fanns även en schäfer som gjorde utfall mot Tyson och Ty-ty bara ignorerade den andra hunden och busade med mig! 

TYSONS PAPPA
Han lever och är omplacerad hos en annan familj fick jag veta idag!  Den förra ägaren till Ty-ty´s pappa kom fram och hälsade på oss idag och var jätte glad över att få se Ty-Ty´s  (han har träffat honom en gång innan).  Han  berättade om Ty´s  pappa och  om  hans stamtavla o.s.v  Skulle vara grymt kul att träffa hans pappa någon gång men men får se om det är möjligt. Hans mamma är bosatt i Norrköping i alla fall. 

Övrigt: Städat fint här hemma ,dammsugit skakat hundbäddar,dammat,rensat! :)
Dagens "braiga" låt

Må gott MVH Felicia och de högt älskade fyrtassade
5/4/2012 10:23:39 pm

Du ska bara veta hur många som har kissat i den där fontänen :P

Reply



Leave a Reply.