Varit på  jobbet och jag ahde 0 energi men piffade upp mig med lite choklad som Felicea bjöd mig på.
Var ändå en rätt bra dag jag fotade lite och tränade med Tajii. Ice och Alfons var hemma med Manuel under dagen.
Har regnat heeeela dagen man bara orkar inte! -_-

Efter jobbet åkte jag och min allra bästa Taj-totto-to till andra sidan staden och hämtade min kamera som jag  hade glömt  när jag var hos kenneln och passa vovvisarna. Sedan hem  till världens mest underbaraste pojkvän och vovvar. Hade Fredagsmys innan Manuel skulle åka oh jobba.

kl21:20  gick jag ut på kissrunda och glömde ta med mig nycklar så blev utelåst i 30minuter!  gud vad jag och Tajitotto  frös.  medans  snutteplutte madalfie och Aje Ajsson bara satt lungt och stilla.

Nu är vi inne igen och ska se skräckfilm. me löve! :D Om spindlar  jag som har panik mot dom!




Leave a Reply.