Oj vad ska jag börja så länge sedan jag sist skrev här, mycket har hänt sedan sist. 
Jag har varit på hundinstruktörskurserna ett par gånger & trivs verkligen underbart. 
Har börjat träna valp som vi har i praktiktimmar en aussievalp & jackrusselvalp.

Mina 3 hundar Tyson, Alfons & Ice mår bra , vi tränar en massa & lever det bra om dagarna. 
Ska försöka uppdatera lite oftare här & med lite fler bilder. 
Vad vill ni läsa om här?

MVH Felicia & de högt älskade 4fotade vännerna

Ice  & Alfons bästa kompisar ♥

Hundträff som vi var på runt fagersjön 2 April

Indra (schäfermix) & Ice busar

4/8/2013 09:05:22 am

Åh allt som har med er träning att göra! :D Dina kurser, vad du tränar med "dina" nya valpar, videos bilder! ^^

SV: tack!! :D Är själv jättenöjd :) Du får göra en själv då ;) hehe

Reply
4/18/2013 04:59:00 am

Vilken härlig bild på Ice & Alfons. Fin exponering med inga utfrätta högdagrar, fin skärpa över ögonen - jag bara älskar den. Grymt bra jobbat av fotografen.

Reply



Leave a Reply.