Vaknade klockan halv 1 så himlas skönt! Alla vovvarna sov och öppna ett öga när jag vaknade. Så vi låg kvar och bara hade en skön uppvaktningsstund och tog vara på den underbara stunden! Så mysigt med morgonmys!

13:00 Då gick vi alla ut till lilla fotbollsplanen, tänkte först gå till skogen men varken hundarna eller jag gillar myggorna som har kommit nu!  Släppte lös alla 3  som fick busa runt som galningar.  Kastade även  bollen till dom i de fina vårvädret. Blå himmel, några moln, massor av sol lite svala vindar och skön stämning äkta vårväder!

14:30 Hem och vila en stund, å hundarna verkligen var jätte varma! Drack vatten och sedan al dom sig och somnade direkt!  medans jag såg amazing race och  fear factor intressanta program det där!

18:00 Ut med Tyson och Ice till lillskogen precis nedanför där jag bor typ 30 meter dit!  :P  Dom fick busa av sig, sen kastade jag boll åt dom och passade på att fota en massa uppe på lilla berget! Alfie  låg och mös med husse inomhus som hade jobbat hela natten. Han föredrar mys med husse än bus med galenpannorna! Ice,Tyson och jag såg solnedgången tillsammans. Så himla mysigt att bara njuta av stunden som var! Vackert!

19:30  Hem och sova med massor av mys!
Dagens låt

Må gott MVH Felicia




Leave a Reply.