Idag fick Ice för första gången prova på wp med tyngd bakom sig. Han har fått vara med mina andra  2 hundar när  dom har tränat när han var liten och vant sig vid ljudet.  Så idag när jag tog på honom selet så passade han perfekt i det! Det är verkligen en stor fördel att ha 3 hundar som är i samma storlek. 

Han fick dra  från mitt jobb (hunddagiset)  hem till mig. Och han drog som om han inte hade gjort annat innan. 
han var inte ens ansträngd?  Jag blev väldigt chockad men också stolt över honom. Han presterar alltid på topp och ger 110% av sig själv när han tränar.  Tror verkligen jag har hittat Ice sport. Gud vad han älskade det! 
Så vi kommer absolut fortsätta att göra det här.  Dock skall jag röntga hans höfter och armbågar  och se till så att han är lämplig för att kanske i framtiden kunna tävla i det. Vem vet vi får se vad framtiden har att erbjuda. 

(För övrigt  på filmen springer han men det skall han juh egentligen inte göra. Dock gjorde han bara det  då för han var så himla glad då, när vi gick från dagiset så gick han och  fick absolut inte hoppa eller springa)

Dagen:
- trimmat en dv.schnauzer som bet mig i näsan
- jobbat, hade  endast med mig Ice,
- Tyson och Alfons hemma med min pojkvän kelat och busat
- klippt allas klor
- Ice hittat sin nya stora passion i livet, att rida på ryggen!  
- skall äta  sevitche idag (peruansk maträtt)

Ta hand om er MVH
Felicia och de  fyrtassade



Leave a Reply.