Idag skulle jag jobbat från kl 9-5 men jag hade råkat ta fel på tiderna så jag trodde jag jobba från kl 5.
Var så arg på mig själv att jag hade blandat ihop tiderna.  Men gick in på en sida där jag är medlem och såg att en kompis hade ritat en bild på mig och hundarna, blev så himla glad! Det gjorde verkligen hela min dag!
Tack Therese! <3

WP TRÄNING
Jag träffade istället Kicki och lilla Tubbe.  Tyty blev jätte glad! :) 
Vi satte på wp selet och spände fast vagnen och så gick vi iväg mot djuraffären då kicki skulle köpa kattsand. 12kg åkte på vagnen och det drog han sedan hem igen.  Han börjar bli bättre på höger och Fram, stanna kan han helt.
Vänster har vi även lagt in som kommando idag och funkar bra.
Bjuder på en liten film ignorera min fula röst!  XD
Ice & Alfons har jag tränat Freestyle med idag på ängen utanför mig. Det var duktiga och det vi mest tränade på var distansträning. Är nöjd med deras prestationer och att de hade bra koll på mig och ignorerade allt i närheten.
Träna i regn är  inte det roligaste men det går.  Sedan tränade vi även att hälsa på människor som ville hälsa.

                                   Är man stor måste man vara snäll ♥

                                                                                 Fotograf: Kicki Uppman
10/17/2012 08:39:14 pm

Hej!
En vän visade mig ditt inlägg om Tango på din dayviews sida.
Skulle gärna vilja veta vilken kennel han kommer ifrån och vem det är som placerar om honom :)

Mvh. Sara Lagerström

Reply



Leave a Reply.